1 Oct 2012

Nog 'n nuwe/ou kort verhaal

Ek kry so dan en wan 'n tydjie om die kortverhale wat ek einde verlede jaar en begin dié jaar met die hand gesit en skryf het, oor te tik. "Die regte Keuse", gaan soek hom tussen die ander.
Ek is druk besig met my 2de roman en dan moet ek nog die nuwe (warm) kortverhaal klaar maak.

Wees maar gewaarsku, die ene is eksplisiet en as jy nou nie daarvan gaan hou nie, moet jy maar die web bladjie toemaak. Vir die van julle wat so bietjie van "hitte" hou, die een is dan spesiaal vir julle.

Ek wil ook net noem dat ek nié die seksdaad in detail beskryf nie, maar wel dele van die vroulike anatomie, nl: haar borste. Sjoe daar is darem niks mooier as mooi borste nie.

Wel ek hoop julle geniet die een....en los tog jou voetspore op die blad, wil weet wat dink julle daarvan of inbox my op facebook, as julle eerder anoniem wil bly. Ek het juis verlede of dalk 2 weke terug 'n inbox gehad en dit laat my lekker warm voel hier binne as julle so oor my verhale voel.

Dankie vir julle wat my verhale lees.

Groete
Elsie♥

No comments:

Post a Comment