7 Oct 2012

'n Hartseer verhaal

Dit het my 2 dae gevat om hierdie hartseer verhaal "Met jou gaan ek Trou" oor te tik, gisteraand kon ek nie klaar maak nie, het te veel sit en huil. Ja, dink maar ek is simpel. Ek het net so gehuil toe ek Vasgevang in 'n Brief ook geskryf het en het bewoë geraak toe ek die titel raak gedink het.

"Met jou gaan ek Trou" is my 3de kortverhaal wat ek einde 2011 geskryf het. Van die oues is daar nog net 2 oor om te tik, dan is my tikwerk op datum en ek kan net konsentreer op skryf.

Ek het nou al my kortverhale uitgesorteer en hulle in volgorde van wat eerste geskryf is gelys. Dis moeilik om te glo dat ek 13 kortverhale op my kerfstok het en natuurlik is ek trots op elkeen van hulle.
"Met jou gaan ek Trou" het ek baie verander en herskryf. Dis nog nie eers 'n jaar wat ek skryf nie en my skryf styl het reeds verander, ek het gegroei in die manier van skryf en woorde vaspen op papier.

Ek hoop julle geniet hierdie verhaal en hou maar die tissues byderhand.

Groete
Elsie♥

PS: Hierdie verhaal word aan iemand spesiaal opgedra, sonder haar sou ek nooit my verhale begin skryf het nie. Gisteraand is alles weer van voor af oopgekrap en die onthou is seer...
Dan natuurlik Marié ook, as sy nie gesê het om dit uit my kop te gaan skryf nie, sou die verhale ook nie gebeur het nie.
As julle mooi vra, vertel ek dalk eendag my storie.

No comments:

Post a Comment