10 Oct 2012

Amper klaar.

Hierdie is my 2de laaste kortverhaal, het nog net een oor om te tik. Dit was die moeite werd. Deur weer my verhale te lees, kon ek sien hoe ek gegroei het en hoe ek verbeter het. Natuurik het ek ook aan die ene bietjie veranders aangebring.
 "My Vonkel Oog Meisie", is 'n mooi, tipiese liefdes verhaal. Dis skoon, oulik en haar vriendinne is lekker laf. Lees hoe simpel misverstande 'n mens amper jou geliefde kan laat verloor en om jou eie gevolgtrekkings te maak, kan jou ook alleen enongelukkig laat.

Ek hoop julle geniet die een ook, soos die ander. Laat hoor wat julle daarvan dink, inbox my, as jy anoniem wil bly of, skryf op my timeline en jy hoef nie aan te sluit by blogger om sommer onder aan jou comment te los nie.

Groete
Elsie♥

No comments:

Post a Comment