3 Oct 2012

Een van my 1ste kortverhale

Ek stem saam met Marié dat ek beslis gegroei het in my manier van skryf. "Verbode Vrugte in Taipei" is een van my eerste kortverhale wat ek einde 2011 geskryf het. Ek het dit gister oorgetik en heelwat daaraan verander.
Ek het nog 3 verhale om oor te tik, dan is ek "op datum", glo my ek sal nie weer so fout maak om met die hand te skryf nie, dis te veel werk om dit oor te tik.

Hoop julle gaan hierdie een oor verbode vrugte ook geniet, soos my ander verhale.

Ek dink my muse hou vakansie, nou gee sy my so bietjie kans om my verhale oor te tik. Sodra ek klaar is, gaan ek weer intensief aan my 2de roman werk.

Toe ek gister so deur die folioboeke blaai, waarin van my verhale geskryf is, kom ek op 2 verhale af wat net begin is en nooit vorm aan geneem het nie. Sooooo... daar is nog skryfwerk wat moet voltooi word.

Los asb julle voetspoortjies hier of op my faceboek blad, wil graag weer wat julle dink oor my skrywe.

Groete
Elsie♥

No comments:

Post a Comment