20 May 2013

Foto's by my verhale

Ek het gister met die gedagte begin speel om foto's by my verhale te plaas . . . jy weet, soos die boeke se omslae.
    Hier is nou my eerste foto wat ek self gemanipuleer het.
    Dis vir die verhaal: Met Jou Gaan Ek Trou.
    Dit was harde werk. Ek het nie photoshop of adope elements nie. PhotoScape en paint moes die ding maar doen. Dink nie dit lyk te sleg nie.
    Sê asb. wat julle daarvan dink, al is dit ook negatief. Dan maak ek net 'n ander een.
Met Jou Gaan Ek Trou



Ek hoop julle het die verhaal geniet. Die "stats" wys dat dit heelwat gelees is, gister en vandag. Dit laat my goed voel. Nou hoop ek net almal wat gelees het, hou wel daarvan.

Die volgende ene is in wording . . . Die een wat ek al laasjaar November belowe het.
    Daar het so baie intussen gebeur dat ek toe nooit die storie klaar gemaak het nie.
    So, wees geduldig, dis oppad. ☺

Dankie vir die wat my stories lees. Los vir my jou voetspoor. As jy dit onder by comments los is dit anoniem, vir die wat nie geweet het nie . . . maar jy kan my op facebook kry of daar inbox.

Groete
Elsie♀♀


No comments:

Post a Comment