18 May 2013

Nog 'n lekker liefdesverhaal

Hierdie een, Nuwe Hoofstuk Sonder Einde, is ook een van my ou kortverhale. Die laaste een wat ek nog moes oortik. Wel ek het dit so verander en herskryf, dat dit nou eintlik weer 'n nuwe verhaal is.

Ek het Maart maand met my 2de manuskrip begin en is hard besig daarmee. Of sal ek nou eerder sê my 3de manuskrip, want Liefde op die oop See is my 2de een, maar ek het hom bietjie op sy geskuif om plek te maak vir, Slagters van die Bos.

Dan het ek goeie en slegte nuus in April gekry oor my manuskrip, Geheime in die Amasone reënwoud. Die potensiaal vir die uitgee as boek of roman, is daar . . . maar ek moet so bietjie skaaf aan my hoofkarakter en sommige gebeure in die manuskrip. Dit beteken ek moet al my idees op sy skuif en aandag gee aan die skaaf en skuur van Amasone. Wel as ek dit eendag as boek in my hande wil vashou sal ek dit net eenvoudig moet doen.

Dis moeilik, want snags word ek wakker en dan maal iets in my kop, as dit aanhou gaan sit ek dit op papier en probeer dit omskryf in 'n storie.

Geniet Nuwe Hoofstuk Sonder Einde. Los vir my 'n voetspoortjie, jy kan my inbox op facebook ook, dan hoef niemand jou spoor te lees nie.

Vir die van julle wat wel hier lees, dankie.

Groete
Elsie♥

No comments:

Post a Comment