21 May 2017

Voltooi nou asb. die hersiening van jou 1ste Afrikaanse Roman

Ag nee genade, ek het die foto's van my verhale afgehaal en slegs twee gelos wat darem nie te sleg gelyk het nie. Ek het nie Photoshop vier jaar gelede gehad nie en het met Photoscape en Paint gewerk. Ek kan nie glo die foto's manipulasies het so sleg gelyk nie.
   Ek het intussen Photoshop gekry en myself geleer om manipulasies te maak, die dat ek nou selfs boek omslae kan maak. Julle kan by deviantArt gaan kyk hoe lyk my manipulasies. 'n Groot verbetering op vier jaar terug se werk. Daar is "sub-folders" waarin ek my ou werk bêre. Kyk gerus daar in ook.

Die lus het my ook beetgepak om my 1ste Afrikaanse roman klaar te skryf. Of te wel, die hersiening te voltooi en dan te publiseer.

Geheime in die Amasone Reënwoud.
Dis hoe die omslag se voorkant gaan lyk.


Sinopsis
Dr. Elrie Gunter en haar span is op ekspedisie in die Amasone. Daar ontmoet sy twee vrouens en raak verlief op albei.
Hitte, reën, insekte en wilde diere sorg vir 'n heerlike avontuur. Dan is daar ook geheime wat sorg vir intriges en natuurlik die ontdekkingsreis wat Elrie mee maak, opsoek na ware liefde.
Wie gaan sy kies? Corné of Alex.


Ek hoop dat ek hierdie keer sal volhard en die hersiening van die manuskrip gaan voltooi. Ek kan nie wag dat ek my 1ste Afrikaanse roman binnekort in my hande sal vashou nie.

Ek hoop nie ek bly weer so lank weg van my blog af nie. Dalk moet ek weer 'n kortverhaal skryf om julle te lok om te kom inloer.

Los vir my 'n voetspoor.

Groete

Elsie ♀♀


No comments:

Post a Comment