13 Sept 2012

Welkom by my Gedagte Wêreld

 Ek skryf gay kortverhale, liefdes verhale. Daar is niks so mooi soos twee mense wat mekaar bemin en verdien om bymekaar uit te kom nie. Natuurlik is dit in die regte lewe nie altyd moontlik nie, daarom skryf ek daaroor, want in my verhale is dit moontlik.
Ek skryf oor die gay liefde omdat daar nie juis fiksie vir gays op die mark is nie. Tans skryf ek nog net oor die liefde tussen vrouens en sal seker later oor die liefde tussen mans ook skryf, maar tans, jammer, net oor vrouens. Daar is niks mooier as 'n vrou nie....ek dink daar is 'n afrikaanse liedjie daaroor.

Ek hoop om eendag my kortverhale in 'n bundel te kan publiseer. Natuurlik is dit nie NET vir die gay mark bedoel nie, enige iemand kan dit lees. Enige iemand wat al liefgehad het, liefde verloor het en liefde wil hê...het of wil ons nie almal nie.

Ek hoop van harte julle geniet my verhale en los kommentaar asb.
Groete
Elsie♥

No comments:

Post a Comment