14 Sept 2012

My nuwe kortverhaal

Ek het sopas my nuwe korverhaal opgesit. Dis n mooi skoon liefdes verhaal "My Bruinoog Veearts" Ek is uiteidelik klaar met dit, na seker 3 of 4 maande se skrywery en vanoggend het ek besef, ek skryf nie meer aan my verhaal nie, ek tik nou 'n verhaal. Het oor die 2000 woorde delete en geskuif en geskaaf en daar maak ek hom toe wraggies klaar vanaand.

Intussen is daar nog 2 kortverhale wat ek begin het en so bietjie laat oorstaan het, maar vanoggend, eintlik gisteraand al, skaaf en krap my 'muse' aan my vir 'n nuwe kortverhaal... of dalk n roman... sal sien waarheen dit my lei.

As ek voltyds by die huis kan wees om te skryf, glo ek nie daar gaan genoeg papier wees om al my kortverhale te kan print nie, want die idees borrel net uit. Ek is besig met iets dan moet ek los en die idee iewers griffel anders kan 'n mooi storie verlore gaan.

Hou maar die blad dop, daar is nog 4 of 5 kortverhale wat ek maande terug geskryf het, wat ek nog moet oor tik, maar die oor tik is harde werk. Dis beter om 'n mens se storie direk op die pc te skryf/tik, i.p.v. eers op papier.
Ek sal seker so 1 of 2 keer in 'n maand nuwe kortverhale plaas.

Dankie vir julle lees en belangstelling in my verhale. Los vir my jou voetspoortjie, sodat ek kan weet jy was hier.

Groete
Elsie♥

No comments:

Post a Comment